L’equip del Club d’Escacs Móra d’Ebre puja a segona divisió

L’equip del Club d’Escacs Móra d’Ebre es va proclamar campió del grup 1 de la categoria Preferent, al Campionat de Catalunya per Equips (Fase Provincial), i per tant, aconsegueix l’ascens directe a Segona Divisió. Aquest és el major èxit esportiu del club en l’apartat d’equip, tant en la seva actual història com en l’anterior.

Per aconseguir aquest ascens, l’equip morenc va disputar nou diumenges seguits, des del 30 de gener fins al passat 27 de març, una ronda cada diumenge amb els equips: Valls B, Escacs Reus, Espluga de Francolí, Santa Coloma de Queralt, Masroig, Masdenverge B, Alcanar, Cambrils i La Ràpita. Cada equip consta de 10 jugadors i es juga un diumenge a casa i l’altre de visitant. Destacar que de les nou rondes jugades només se’n va perdre una.

L’equip morenc va estar format per Michel Accensi, Jose Antonio Delgado, Mireia Terrones, Ivan Salvadó, Jana Solé, Sergi Aubanell, Pau Brú, Jose Mª Sierra, David Vallès, Núria Torres, Xènia Terrones, Juan Torres i Manel Launes. Cal destacar que dels jugadors participants en l’equip, la gran majoria estan formats al club morenc.

Finalitzada aquesta fase del campionat i amb l’ascens a la butxaca, l’equip comença, aquest proper diumenge dia 3 d’abril, una lligueta entre tots els equips campions a les diferents províncies catalanes, per tal d’aconseguir el títol de Campió de Catalunya per Equips en la categoria Preferent.

Enllaços relacionats
Club d'Escacs Móra d'Ebre