Recollida de brossa a l'espai natural de l'Aubadera amb motiu del Dia Europeu de la Neteja

Un grup de voluntaris va efectuar el dissabte passat, 13 de maig de 2017, una acció de neteja a l'àrea natural de l'Aubadera de Móra d'Ebre, un espai situat a la vora del riu Ebre.

L'acte, organitzat per l'Ajuntament de Móra d'Ebre, formava part de les iniciatives que es van portar a terme arreu d'Europa per a celebrar el Dia Europeu de la Neteja, amb l'objectiu de concienciar la ciutadania de la necessitat de mantindre nets els espais naturals.

L'acció portava per lema "Fem dissabte a l'Aubadera" i va consistir en una recollida de deixalles escampades per la zona efectuara durant dos hores, de de les deu del matñi a les dotze del migdia.