Obres de millora a camins municipals de Móra d'Ebre

Aquesta setmana, l'Ajuntament de Móra d'Ebre ha començat les obres d’arranjament de diversos camins del terme municipal. Concretament, s’intervé als camins de les Molineres, del Sovarrec, de les Solanes i de les Comes.  L’actuació total afecta al voltant d'uns set quilòmetres i mig de longitud de camins, als quals s'aplica una doble capa de pavimentació.

Aquesta actuació es fa amb la col·laboració del Servei de Carreteres de la Diputació de Tarragona, que posa els operaris i les màquines per poder tirar endavant els treballs. L’Ajuntament de Móra d’Ebre, per la seua part, proporciona els materials necessaris.

El termini d'execució de la intervenció té una durada aproximada d'entre tres setmanes i un mes.