Móra d'Ebre, seu de la primera edició del Campus de Música i Ball Populars a les Terres de l’Ebre

De l'1 al 4 d'agost de 2013, Móra d'Ebre serà la seu de la primera edició del Campus de Música i Ball Populars a les Terres de l’Ebre, una activitat que promou l’Associació Cultural Riu en So i la Plataforma Espai de So, de Tortosa.

Aquesta iniciativa vol reivindicar i difondre el ric patrimoni etnomusical de les comarques de l’Ebre, del Matarranya aragonès i del Baix Maestrat i dels Ports, al País Valencià, una àrea geogràfica que comparteix llaços culturals i humans, els quals es veuen reflectits especialment en el camp coreicomusical.

Durant quatre dies que durarà el Campus s'oferiran als inscrits dos cursos: un de cant enversat als Països Catalans i l’altre d’instruments de corda en la rondalla tradicional. A banda d'això, tindran lloc diversos tallers, dedicats a la jota enversada; el ball de coques i la jota de plaça de l´Ebre; el violí tradicional, la bandúrria i el llaüt tradicionals; i percussions. També inclourà altres activitats, com ara concerts, ballades i visites guiades.

El Campus compta amb el suport de l'Ajuntament de Móra d'Ebre i d'altres institucions i entitats culturals del territori.

Podeu descarregar-vos el programa i la butlleta d'inscripció als següents enllaços:

PROGRAMA CAMPUS

BUTLLETA INSCRIPCIÓ